onsdag 5 augusti 2015

Tisdag

Idag har vi fått plats vid den stora poolen. Men det var nätt och jämt, var nere vid 07.45 och fick sängar som skulle hamna i solen under förmiddagen i alla fall. Visst fanns det några andra kvar men de hamnade inte i solen förrän vid 13.00-tiden.
Men jag började dagen nere i gymmet 25 minuten på löpbandet. Gick i rask takt och sprang lite, det var så varmt så jag trodde att jag skulle koka över.

Om vi i två dagar har legat vid lugna poolen så har vi i dag kommit till den aktiva poolen. De hade vattengympa som jag var med på, sedan hade de vatten Zumba, jag och Andreas har varit med i en pingisturnering men har man inte spelat på många många år så går det inte så bra men kul var det. De hade vattenpolo med som vi tittade på grabbarna var tokiga där i vattnet, vi bara skratta för det såg ut som om de tog det på blodigt allvar. Det har varit darttävling och en omgång till med vattengympa fast då gick vi upp på rummet. Jag kände att jag hade bränt ryggen så då är det bäst att tacka solen för i dag.

Vi tog det lugnt uppe på rummet läste lite och tittade på film.

Middagen i dag kändes det som om det var lite Italien tema på maten. Mycket pasta, fanns pizza, lasagne, köttbullar i tomatsås.

Efter middagen gick vi ner och tränade lite pingis och spelade biljard. Men det var så varmt där nere att svetten bara rann om oss så vi gick upp på rummet.

Nu sitter vi ute på balkongen och bara njuter och har det bra i värmen.

Tittade nu på termometern som visar +28 så varmt och skönt är det när klockans 21.30. Tur att det fläktar lite. I morgon tror jag att vi tar oss ett besök till havet.

Ha en trevlig kväll det ska vi ha. :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: